Τελικά η LOGITECH είναι μακράν 1η στο after sales support.
Αγόρασα πριν από 2 χρόνια περίπου ένα mouse της σειράς ΜΧ (περίπου 90€). Μερικούς μήνες μετά την αγορά του, άρχισε να δημιουργείται πρόβλημα στη φόρτισή του. Το πήγα στο κατάστημα που το είχα αγοράσει και θα το πήγαινε όπως μου είπε στο service για έλεγχο. Πέρασαν τελικά 3 μήνες (...το ξέχασα, είπα να του κένω κι εγώ ένα έλεγχο πριν του το πάω, το πήγα αλλά είχα ξεχάσει το φορτιστή.... είναι μερικές από τις δικαιολογίες που έλαβα για την πολύμηνη καθθυστέρηση) και όπως μου είπε ο καταστήματάρχης του έδωσαν νέο mouse. Τελικά μετά από λίγο καιρό τα πρόβλημα επανήλθε. Έκτοτε έκανα υπομονή και όποτε ήταν ο φορτιστής στα καλά του, κατάφερνα και το φόρτιζα.
Σήμερα μετά από σχετικό ψάξιμο βρήκα το τηλέφωνο επικοινωνίας της LOGITECH (00800441461911). Τους κάλεσα, χωρίς χρέωση, και μετά από συνοπτικές διαδικασίες μου είπαν ότι θα μου το αντιακαταστήσουν με ένα πιο νέο (το δικό μου πλέον δεν είναι στην παραγωγή). Τους έδωσα τα στοιχεία μου και αναμένω. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είμαι εντυπωσιασμένος απο την όλη διαδικασία. Μακάρι και οι άλλες εταιρίες να μιμηθούν την LOGITECH.
Αγόρασα πριν από 2 χρόνια περίπου ένα mouse της σειράς ΜΧ (περίπου 90€). Μερικούς μήνες μετά την αγορά του, άρχισε να δημιουργείται πρόβλημα στη φόρτισή του. Το πήγα στο κατάστημα που το είχα αγοράσει και θα το πήγαινε όπως μου είπε στο service για έλεγχο. Πέρασαν τελικά 3 μήνες (...το ξέχασα, είπα να του κένω κι εγώ ένα έλεγχο πριν του το πάω, το πήγα αλλά είχα ξεχάσει το φορτιστή.... είναι μερικές από τις δικαιολογίες που έλαβα για την πολύμηνη καθθυστέρηση) και όπως μου είπε ο καταστήματάρχης του έδωσαν νέο mouse. Τελικά μετά από λίγο καιρό τα πρόβλημα επανήλθε. Έκτοτε έκανα υπομονή και όποτε ήταν ο φορτιστής στα καλά του, κατάφερνα και το φόρτιζα.
Σήμερα μετά από σχετικό ψάξιμο βρήκα το τηλέφωνο επικοινωνίας της LOGITECH (00800441461911). Τους κάλεσα, χωρίς χρέωση, και μετά από συνοπτικές διαδικασίες μου είπαν ότι θα μου το αντιακαταστήσουν με ένα πιο νέο (το δικό μου πλέον δεν είναι στην παραγωγή). Τους έδωσα τα στοιχεία μου και αναμένω. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είμαι εντυπωσιασμένος απο την όλη διαδικασία. Μακάρι και οι άλλες εταιρίες να μιμηθούν την LOGITECH.
Για να αναφερθώ στο χάλι της ΠΛΑΙΣΟ. Η πολιτική της εταιρίας όσον αφορά τα TURBO-X, που είναι και "δικά τους", είναι τουλάχιστον για κλωτσιές.....
Αγόρασα πριν 1 μήνα και κάτι ένα tablet TURBO-X.
Αγόρασα πριν 1 μήνα και κάτι ένα tablet TURBO-X.
ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΝΩ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ.
Προβληματικό από τις πρώτες μέρες. Χάλια ευαισθησία touch screen, κόλαγε η επαναφορά του από αδράνεια κλπ κλπ. Τους πήρα τηλέφωνο και τους ενημέρωσα άμεσα και μουν είπαν ότι πρέπει να το δουν. Τελικά κατάφερα πριν 10 μέρες και τους το πήγα. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: μου είπαν ότι είχα δίκιο, προφανώς ήταν θέμα λειτουργικού (!!!). Το σετάρισαν από την αρχή και μου πήραν το ελάχιστο, δηλαδή 10€. Τόοοοσο κλέφτες είναι... Ευτυχώς που ήταν και στην εγγύηση. ΠΛΑΙΣΙΟ = ΨΕΥΤΕΣ - ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ (κρίμα....)
Προβληματικό από τις πρώτες μέρες. Χάλια ευαισθησία touch screen, κόλαγε η επαναφορά του από αδράνεια κλπ κλπ. Τους πήρα τηλέφωνο και τους ενημέρωσα άμεσα και μουν είπαν ότι πρέπει να το δουν. Τελικά κατάφερα πριν 10 μέρες και τους το πήγα. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: μου είπαν ότι είχα δίκιο, προφανώς ήταν θέμα λειτουργικού (!!!). Το σετάρισαν από την αρχή και μου πήραν το ελάχιστο, δηλαδή 10€. Τόοοοσο κλέφτες είναι... Ευτυχώς που ήταν και στην εγγύηση. ΠΛΑΙΣΙΟ = ΨΕΥΤΕΣ - ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ (κρίμα....)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου